Η Αλεξία Κουλούρη, της εκπομπής “Τι λέει ο νόμος” του καναλιού της Βουλής, πήρε συνέντευξη από την Ειρήνη Παπά, η οποία σπάνια δίνει συνεντεύξεις, όπως μας πληροφόρησε, ευχαριστώντας την, η δημοσιογράφος. Και αντί να εκμεταλλευτεί τη (σπάνια) ευκαιρία για συζήτηση ουσίας με την έξοχη αυτή γυναίκα, η κα Κουλούρη έθεσε ερωτήματα και έκανε δηλώσεις όπως οι παρακάτω. Όπως θα δείτε, η Ειρήνη Παπά δεν της χαρίστηκε στο διάλογο μαζί της, έναν διάλογο κουφών· ελέγχεται ωστόσο, γιατί δεν φρόντισε να ελέγξει πρώτα το επίπεδο ανεγκεφαλίας της δημοσιογράφου, ώστε να αρνηθεί να συμμετάσχει σ’ αυτό το καρακατιναριό:
Έχετε ένα έντονο μεσογειακό ταμπεραμέντο.
Έχετε απωθημένα;
—Η μεγαλύτερη αξία; —Η αλήθεια. —Και τη λέγατε πάντα και την εισπράττατε πάντα;
Σας έχουν δώσει πολλά βραβεία. Το ζητούσατε αυτό; το θέλατε;
—Αυτό [το βραβείο που της απένειμε η Βουλή] σας γέμισε. —Δεν ήμουν άδεια…
Παίξατε σε ταινίες-σταθμός, όπως το Ζήτα.
—Υπήρξατε η Μούσα του [του Μιχ. Κακογιάννη]. —Δεν υπάρχουνε Μούσες.
Πρωταγωνιστήσατε σε ταινίες οι οποίες βγάλανε τη χώρα εκτός συνόρων: Ζορμπάς. Δεν έδειξε τη χώρα μας; Τις ομορφιές της;
Εσείς, τι σχέση έχετε με τα χρήματα; —[Δεν τα αποθησαυρίζω,] Τα πετάω. —Τα αξιοποιείτε.
Η πολιτική τι σας λέει; Θα μπορούσε να σας γοητεύσει;
Κάποια στιγμή η Παπά τής λέει πως ένας σκηνογράφος ή κάτι τέτοιο σκέφτεται, και της ίδιας της αρέσει η ιδέα, να φτιάξουν έναν χώρο στη μέση, όπου θα είναι καθισμένοι οι θεατές και θα περιστρέφονται. Και η Κουλούρη σχολιάζει: "Περιστρεφόμενη σκηνή". "Όχι, της λέει η Παπά, οι θεατές θα περιστρέφονται".
Και λοιπά και λοιπά. Για δε το Σχολείο, της οδού Πειραιώς, ακούσαμε λίγα και κυρίως ανούσια πράγματα, και είδαμε ακόμα λιγότερα πλάνα. Πάσχιζε η καημένη η Παπά να μιλήσει γι’ αυτό, και για το ερμηνευτικό ήθος στο αρχαίο δράμα, αλλά η άλλη το χαβά της. Ταγμένη αγωνιστικά και αταλάντευτα στη σχολή Στάη-Χατζηνικολάου. Καθώς νωρίτερα είχα παρακολουθήσει στο ίδιο κανάλι την έξοχη γαλλική ταινία για τον Μωρίς Μπεζάρ, δεν μπόρεσα να μη νιώσω στο πετσί μου, την ίδια την ώρα που ατένιζα αυτή την ωραία Ελληνίδα, τη δυστυχία του να είσαι Έλληνας. Γι’ αυτό πήρε κι αυτή των ομματιών της κι έφυγε…
2 σχόλια:
Στο πρόβλημα της δημοσιογραφικής μετριότητας θα μπορούσε να υπάρξει, αν όχι λύση, πάντως διέξοδος με τη χρησιμοποίηση του κόμπακτ χειριστηρίου RoughTr-SC σε εφαρμογή (εννοείται!) wooser flow, αρκεί μόλις πατάς enter να πληκτρολογείς css formal assets κάτω δεξιά.
Όμως πάντοτε μαζεύουμε τις πυγολαμπίδες μας τελευταία στιγμή (κλασικό ελληνικό σύμπτωμα). Η πρόσβαση τότε στα R-Flex και T-Flex του Buster 567 χάνει πολύ σε ευκρίνεια, γι' αυτό και όλη αυτή η γκρίνια στα ελληνικά ιστολόγια σχετικά με τις παραμέτρους των Corporate Offensers.
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΜΩΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΑ PIVOT-SPINERS! Τυπική παρεξήγηση, που αποτυπώνει συγκινητικά το Tikurilla North του ξεχασμένου Winethorp Molina.
Μην μου πείτε ότι δεν τα έλεγα, έτσι;
Επειδή κάποιος με φώναξε Σεμπάστιαν, παρακαλώ να μην επαναληφθεί αυτό! Γιατί την επόμενη φορά, θα τον φωνάξω κι εγώ Τζέρεμι! Αμ πώς!
Δημοσίευση σχολίου